ایمپلنت دندان کره ای

قیمت ایمپلنت کره ای 1402 و انواع ایمپلنت کره ای

فهرست موضوعات

ایمپلنت کره ای چیست؟

قیمت ایمپلنت کره ای در سال 1400

انواع ایمپلنت کره ای دندان

بهترین ایمپلنت دندان کره ای

ماندگاری و عمر ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت کره ای در سال 1400 به مواردی مانند جنس ایمپلنت کره ای، مارک ایمپلنت کره ای و انواع ایمپلنت کره ای دندان دارد. که در این مقاله به توضیح انواع ایمپلنت کره ای میپردازیم.

لبخند زیبا حاصل دندان‌های سفید، صاف و یکدست می‌باشد. دندان درد یکی از مشکلات این روزه بسیاری از افراد می‌باشد که پس از مراجعه به دندان پزشکی و کشیدن دندان جای خالی آن بارها باعث ناراحتی بیماران بوده که مشکلات دیگری را پس از کشیدن دندان برایشان به وجود می‌آورد.

دندانپزشکی لبخند پلاس با پزشکان متخصص و کادر درمان حرفه‌ای و آموزش دیده، مشاورین کال سنتری با حوصله و همچنین تجهیزات جدید است که به شما کمک می‌کند تا دیگر از ظاهر بد دندان‌های خود خجالت نکشید و از دندان‌ سفید و زیبا هنگام لبخند زدن لذت ببرید. 🙂

در ادامه اطلاعاتی در مورد ایمپلنت دندان کره‌ای و قیمت ایمپلنت کره ای و هر آنچه که لازم است قبل از کاشت ایمپلنت دندان بدانید برای شما آورده‌ایم، در ادامه با ما همراه باشید.

برای رزرو وقت و معاینه رایگان از طریق فرم زیر شماره تماس خود را ثبت کنید.

ابتدا شماره تماس خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه رزرو وقت بزنید.

ایمپلنت کره ای چیست؟

ایمپلنت کره ای دندان بهترین روش کاشت دندان است. Dental Korean Implants برندهای مختلفی برای ایمپلنت دندان وجود دارد که از جمله آن‌ها ایمپلنت کره ای می‌باشد که ساخت کشور کره بوده و محبوبیت زیادی در بین افراد دارد.

کیفیت ایمپلنت کره ای بسیار بالا بوده و قیمت مناسبی نسبت به دیگر ایمپلنت‌ها دارد. همچنین بهتر است بدانید که ایمپلنت‌های کره ای انواع مختلفی دارد که قیمت و کیفیت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

ایمپلنت دندان کره ای
ایمپلنت دندان کره ای

قیمت ایمپلنت کره ای در سال 1400

قیمت بهترین ایمپلنت کره ای دندان در دندانپزشکی لبخند پلاس در جدول زیر آمده است که با قیمت ویژه دندانپزشکی لبخند پلاس تقدیم شما عزیزان می گردد. ایمپلنت کره ای قیمت های مختلفی دارد.

جدول قیمت ایمپلنت کره ای در سال 1400 در لبخند پلاس به قیمت زیر می‌باشد:

جدول قیمت ایمپلنت کره ای در تهران (بهترین ایمپلنت کره ای)

مارک ایمپلنت کره ایقیمت ویژهقیمت بازارضمانت لبخندپلاس
ایمپلنت Snuc3.750.0004.600.0003سال
Mib کره ای4.490.0005.500.0002سال
ایمپلنت Csm4.490.0005.000.0002سال
ایمپلنت Sewonmedix4.590.0005.000.0003سال
ایمپلنت کره ای Cis4.790.0004.900.0006سال
ایمپلنت Biotem5.190.0006.600.00012سال
ایمپلنت Dio5.490.0006.000.0007سال
اوستم Osstem6.650.0006.900.00010سال
مگاژن Megagen6.650.0007.200.00010سال
جدول قیمت بهترین ایمپلنت کره ای
انواع ایمپلنت کره ای
انواع ایمپلنت کره ای

انواع ایمپلنت کره ای دندان

ایمپلنت کره ای انواع مختلفی دارد در این بخش انواع ایمپلنت کره ای را نام میبریم. همچنین در کلینیک دندانپزشکی لبخند پلاس بهترین ایمپلنت کره ای دندان را به شما عزیزان ارائه میدهیم که در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

برند Sewonmedix:
ایمپلنت Sewon medix یکی از برندهای معروف کره ای ایمپلنت‌های موجود در ایران می‌باشد. این ایمپلنت‌ها نسبت به ایمپلنت‌های آمریکایی و اروپایی قیمت پایین‌تری دارند و در عین حال کیفیت خوبی دارند. ایمپلنت کره ای sewon medix دارای 2 سال گارانتی می‌باشد.

برند Cis:
یکی دیگر از انواع ایمپلنت های کره ای ایمپلنت سیس کره ای است که بسیار محبوب نیز می‌باشد. این برند کره ای ایمپلنت در کنار قیمت مناسب از درصد موفقیت بالایی برخوردار است. ایمپلنت سیس کره ای کیفیت بسیار خوبی دارد و در ایران بسیار محبوب است.

برند Dio:
Dio یک برند کره ای شناخته شده برای ایمپلنت است که توسط شرکت معروف Dance Poly America که مالک برندهای Xavier Ester و Ankylosis است، خریداری شده است.

برند اوستم Osstem:
برند ایمپلنت Ostom یکی از برندهای معروف در کره است. این برند ایمپلنت اولین ایمپلنت دندان در کره است. این ایمپلنت دندان تنها برند کره ای ایمپلنت مورد تایید انجمن غذا و داروی آمریکاست و می‌تواند با برند خوب اروپایی ایمپلنت‌های دندانی رقابت کند. در آمریکا به اوستم معروف است.

برند مگاژن Megagen:
برند ایمپلنت مگاژن یکی از ایمپلنت‌های خوب کره محسوب می‌شود معروفیت این شرکت بعد از خرید آن توسط شرکت اشترومن بیشتر شد و در حال حاضر علاوه بر کره در اروپا هم تولید می‌شود یکی از مراکز تولید ان در اروپا کشور لیتوانی است در دو نوع انی وان و انی ریج تولید می‌شود.

همچنین از دیگر برند های معروف و با کیفیت بالا و قیمت مناسب ایمپلنت دندان کره ای می‌توان به برند Biotem، برند Snuc، برند Mib و برند Csm نیز اشاره نمود.

بهترین ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. امروزه در بین متخصصین کاشت ایمپلنت و همچنین بیماران بهترین ایمپلنت کره ای جایگاه ویژه ای دارد. ایمپلنت دندان کره ای به دلیل قیمت ارزان و کیفیت مناسب بسیار رایج شده است.

بسیاری از افراد هنگام کاشت ایمپلنت دندان می پرسند که:

بهترین ایمپلنت کره ای کدام است؟ ایمپلنت کره ای Dio بهتر است یا ایمپلنت کره ای Cmi ؟

بصورت کلی نظرات در مورد ایمپلنت کره ای بسیار است که با لبخند پلاس همراه باشید تا در مورد بهترین ایمپلنت کره ای به شما توضیح دهیم.

بهترین ایمپلنت دندان های کره ای به ترتیب ایمپلنت کره ای مگاژن، ایمپلنت اوستم و ایمپلنت کره ای Dio هستند. این ایمپلنت دندان های کره ای علی الرقم قیمت بسیار مناسب و ارزان دارای بالاترین کیفیت و میزان رضایتمندی بیماران هستند.

این ایمپلنت ها بهترین ایمپلنت دندان های کره ای هستند که توان رقابت با ایمپلنت دندان های سوییسی و آمریکایی را دارند.

همانطور که در جدول بالا دیدید، قیمت ایمپلنت کره ای مگاژن در کلینیک دندانپزشکی لبخند پلاس 6 میلیون و 650 هزار تومان، قیمت ایمپلنت کره ای اوستم در لبخند پلاس 6 میلیون و 650 هزار تومان است و قیمت ایمپلنت کره ای Dio مبلغ 5 میلیون و 450 هزار تومان است.

مزایا و معایب ایمپلنت کره ای

از جمله مزایای ایمپلنت دندان کره ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظاهر بهتر: ایمپلنت‌های دندانی راحت‌تر و طبیعی‌تر از پروتز به نظر می‌رسند. از آنجایی که ایمپلنت‌ها به استخوان فک متصل می‌شوند، دائمی هستند و در نهایت هیچ کس متوجه ایمپلنت دندان شما نمی‌شود.

مکالمه بهتر: دندان مصنوعی می‌تواند در دهان شما حرکت کند، شل شود و حتی صحبت کردن را برای شما سخت‌تر کند. در عوض، ایمپلنت‌های دندانی جایگزین دندان‌های واقعی شما می‌شوند و در طول روز نیازی به تنظیمات ندارند.

راحتی بیشتر: زمانی که به دندان‌های کاشته شده عادت کنید، آن‌ها بخشی از وجود شما به نظر می‌رسند.

غذا خوردن راحت تر: دیگر نگران خوردن غذاهای مورد علاقه خود نباشید. از آنجایی که دندان‌های کاشته شده به فک شما می‌چسبند، شبیه دندان‌های طبیعی هستند.

دندان‌های دیگر تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند: برای حفظ دندان‌های دیگر، باید یک بریج دندانی یا یک بریج در کنار آن‌ها قرار داده شود. با این حال، دندان‌های کاشته شده بر روی دندان‌های طبیعی تاثیر نمی‌گذارد و سلامت کلی دهان و دندان‌ها را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، مسواک زدن دندان‌های کاشته شده بسیار آسان‌تر است.

آن‌ها برای مدت طولانی دوام خواهند داشت: اگر به خوبی از آن‌ها مراقبت کنیم، مدت طولانی دوام خواهند داشت.

از جمله معایب ایمپلنت دندان کره ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ایمپلنت به روش جراحی قرار می‌گیرد، بنابراین ممکن است عوارض مربوط به جراحی مانند عفونت یا شل شدن و از بین رفتن ایمپلنت رخ دهد.
اگر در تشخیص جراحی شما اشتباهاتی وجود داشته باشد و ایمپلنت به درستی نصب نشده باشد، می‌تواند به عصب فک پایین شما آسیب برساند و باعث گزگز طولانی مدت در لب پایین و چانه شود.
سایر عوارض عدم انجام جراحی مناسب، سوراخ شدن سینوس فک بالا و گاهی کف بینی می‌باشد. اگر اندازه ایمپلنت بیش از چهار میلی‌متر باشد، می‌تواند منجر به عوارضی مانند سینوزیت شود.

ایا ایمپلنت کره ای خوب است؟

در جواب این سوال باید بگویم، بله ایمپلنت کره‌ای علاوه بر کیفیت بالا، قیمت ایمپلنت کره ای مناسبی نیز دارد. اما بهتر است قبل از انتخاب حتی بهترین برند برای ایمپلنت، بهتر است دندانپزشک متخصص و واجد شرایط را انتخاب کنید. زیرا جراحی نقش مهمی در کیفیت کار دارد. بنابراین هر چقدر کیفیت ایمپلنت کره ای نیز خوب باشد، اما دندانپزشک مهارت لازم را نداشته باشد، مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

قیمت ایمپلنت کره ای

دوام و ماندگاری ایمپلنت کره ای

برخورداری از بدن سالم، از جمله سلامت دهان و دندان یکی از شرایط اصلی ایمپلنت دندان است. برای موفقیت در نتیجه کاشت بهتر است لثه سالم و عاری از هرگونه عفونت و بیماری باشد. همچنین یکی از عوامل موثر در ماندگاری ایمپلنت حفظ سلامت دهان و دندان است. زیرا در صورت عدم رعایت بهداشت لازم برای ایمپلنت دندان، میکروب‌ها و توده‌هایی در اطراف ایمپلنت قرار می‌گیرند که منجر به تحلیل رفتن استخوان دندان و در نتیجه آسیب به ایمپلنت دندان می‌شود.

سخن آخر

در این مقاله در لبخند پلاس به مباحث مختلفی از جمله در مورد انواع ایمپلنت کره ای، قیمت ایمپلنت کره ای، مزایا و معایب وماندگاری آن پرداختیم. در نتیجه ایمپلنت‌های دندان کره ای یک راه حل دائمی برای دندان‌های از دست رفته می‌باشد و افرادی که اولین ایمپلنت‌‌ها را انجام داده‌اند هنوز هم خوشحال هستند که انتخاب درستی داشته‌اند. آیا شما نیز از ایمپلنت کره ای استفاده کرده‌اید؟ از انتخاب آن راضی هستید؟ خوشحال می‌شویم نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا